sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Äitienpäivä

Äitienpäiväviikonloppu on ollut puuhaa täynnä. Olen saanut kokea kaikkea, mistä vain olen osannut haaveilla. Ja vähän enemmänkin.


Viikonloppu alkoi taivaallisella kaksituntisella kampaajalla. Alan hiljalleen rakastaa hiuksiani.

Perjantai-ilta jatkui päiväkodin järjestämällä äitienillalla. Ohjelmassa oli fitness-pilatesta ja rentoutusta, saunomista, hyvää ruokaa sekä yhdessäoloa.

 Lauantaina olikin kevään, aikuiselämäni jännittävin päivä. Noin niinkuin henkilökohtaisella haastesaralla. Olen kerännyt puoli elämää rohkeutta osallistua balettitunneille. Tammikuussa sain tarpeeksi itseluottamusta ja toukokuussa lavalle. Hyvin meni ja hyvältä tuntuu. Olen niin myyty lajille. Elämässä on hyvä olla haasteita ja olen ylpeä itsestäni, että olen saavuttanut yhden etapin.

Pieni muru tsemppasi äitiä ja luki balettikirjaansa. 



Äitienpäivänä murut (iso ja pienet) hemmotteli lahjoilla. Sain ihanat Star Wars- ja pallo-kassit sekä valtavan suloisen yöpaidan.

Viikonloppuun olisi vielä kuulunut isomman jalisturnaus. Pikkumies on ollut tosi kipeänä jo monta päivää, joten turnauskin jäi väliin. Joukkueellemme sattui buffetvuoro, joten aamulla varhain vein kuitenkin paikalle munattomat, maidotomat, viljattomat munkit ja mokkapalat. Kyllähän se kokemattomalla mieltä lämmittää, kun huomaa iltapäivällä astian vajuneen. 


Päivän kruunasi pitkä puhelu oman rakkaan äidin kanssa <3


Hyvää äitienpäivän iltaa!!

Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti