sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

MicroGourmet

"Mä en oo kyllä mitään tilannu?!"

Mä oon kaikin puolin aika laiska shoppailemaan. Varsinkin nettikaupoista. Suurin osa ostoksista on heräte-ale-löytöjä, paitsi osa kengistä ja lasten vaatteista. Viime viikolla, tais olla just se päivä kun sairastettiin, mulle tuli viesti: Pakettinne odottaa noutamista Matkahuollossa. Yhtään ei raksuttanu, varsinkaan kun heräsin siihen viestiin. Hoin vaan et en varmasti oo tilannu mitään, mikä ihme tää voi olla. Kiltisti kampesin tervehdyttyäni Matkahuoltoon ja nyt jo vähän naurattaa koko homma :)


-tyhjää lyö- otetaan paketti kuitenkin kyytiin


Olin siis täysin unohtanut sarjassamme "ei koskaan" vol. varmaan jo 15 tässäkin blogissa, että olin antanut elämäni ensimmäisen palautteen lehden jutusta. Palutteeni palkittiin, ja sain Tupperwaren MicroGourmet- astian. Mulla on ollut jonkin asteinen julkisen kirjoittamisen kammo, enkä ole kokenut tarpeelliseksi kommentoida tai antaa palautetta julkisesti oikein mistään vapaa-aikaani liittyvästä. Ehkä sen takia tämä bloginkin aloittaminen kesti kokonaista kaksi vuotta. Mulle on tullut Kotivinkki useita vuosia, ja nyt keväällä, kun tässä oli kaikanlaista mm. ruokailujen suhteen ja muutenkin, alkoi väsymys painamaan tätäkin mammaa. Kotivinkin lehdessä 5/2013 oli pääsiäisruokia, joista meidän käyttöön bongasin sen kookos-pannacottan ohjeen. Hetken mielijohteesta kirjoitin lehden palautelaatikkoon ja kun seuraava lehti tuli kotiin, olin lentää pyllylleni.


Kotivinkki 6/2013

Näin hyvin mullakin välillä menee, etten muistanu enää, et en ollu saanu koko astiaa vielä ;) Tässä se nyt kuitenkin on. Testannut en ole, ja itseasiassa jostain syystä olen skeptinen tämän käytön suhteen. Onko jollakin jo kokemuksia? Tupperin tuotteet ovat muuten lunastaneet paikkansa, ainakin meillä ne mitä tilattu on. Mutta tästä yksilöstä en nyt ole oikein varma. Ehkä tutustumme vielä ajan kanssa.





No, tuli käyttöön tai ei, pääasia mulle henkilökohtaisesti tässäkin tarinassa oli se, että ajatuksillani, sanoillani ja tunteillani on sittenkin merkitystä. Ainahan voi vähätellä, että ei se ollut kuin yksi pieni mielipide yhdessä lehdessä, mutta mulle oli iso askel jo pelkkä tekstin kirjoittaminen ja lähettäminen. Ehdin jo katumaan koko kirjoitusta ennen seuraavan lehden tuloa.

Eli, uuteen viikkoon uusin ajatuksin! :D
Olen blogin myötä alkanut näkemään asioita taas hieman eri näkökulmista. Mielenkiintoista ja kivaa!


Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti