keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Verhot ovat auki!



Nimittäin, tutkielma on siinä vaiheessa, että enää puuttuu pari haastattelua ja niiden litterointi sekä työn viimeistely. Saatan siis valmistuakin ;) Kannatti elellä pari päivää mörrimöykyn kolossa. Onks kellään muulla yhtään levoton olo kevätauringon myötä?!? Mä oon todellakin huipputehokas syksyllä, vaikka pimeys väsyttääkin, mutta tääkevät tääkevät. Ah niin ihanaa ja ah niin levotonta. Ja arvatkaa mitä. Siis tosi törkeetä, sillä aikaa kun mulla oli verhot kiinni, oli joku käyny levittelemässä hirveet määrät pölyä meille joka paikkaan. Ehkä mä laitan ne verhot takas kiinni :)

Aamulla kävin pikkumiehen kanssa hammastarkastuksessa. On se reipas. Ei tarvinnu äidin paljon äänihuulia rasittaa kun mies selosti itse "No joskus juon mehua." "Pestään hampaat aamuisin ja iltaisin." "No mä siis syön kaikkee mikä vahvistaa hampaita ja sit juon tosi hyvin maitoa." - joo siis meidän maidoton :D no ok, hänen maitoaan on soija- ja riisimaito ja kyllä niitä menee ihan hyvin. Eilen se oli aamulla itse ilmoittanut päikkärissä, että tänään ei ole aamiaisella, koska menee viisivuotishammastarkastukseen. Pois kun lähdettiin, oli kommentti: "Siellä hammastarkastuksessa oli tosi mukavaa." Vähän mennessä kyllä jännitti. Äitiäkin jännittää aina hammaslääkärin ovella :) 



Sieltä sai tällaisen mukaan. Ei pesi hammaspöpöt meillä!


Mä en varmaan sais neuloa enkä leipoa (kerron myöhemmin miks), mutta minkäs sille voi kun se pakottava tarve tulee. Eilen sain nää mun nilkanlämmittimet valmiiksi.




Tykkään pitää hameita, lyhyitä, ja oon jo pitkään haaveillu neulovani hameen. Mähän en kauheen aktiivisesti nyt oo etsinytkään mitään ohjeita, vaan tartun siihen mitä vastaan tulee. Mitään tarpeeks inspiroivaa ei koko talveen tullut vastaan, kunnes löysin Johannan blogista minihameen ohjeen


Lankojakin oli vielä laatikossa (Novitan Seitsemän veljestä raitaa sekä ruskeaa mohair-lankaa). Joten tuumasta toimeen.


Tosin mä neuloin pyöröpuikoilla aina oikeaa. Hametta voi sitten pitää sileänä tai kohokuvioisena, ja ajattelin neuloa vain mainitsemillani kahdella langalla. Saapa nähdä tuleeko siitä hame.


Huomenna lähdetään pääsiäisen viettoon mummolaan. Ehkä pakko ottaa kutimetkin mukaan. Mummo kyllä huutaa mulle. Hhhmmm, jos saisin salaa neulottua.... :)


Paljon aurinkoa ja hyvää Pääsiäistä <3


Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti